sâmbătă, 10 septembrie 2011

Potrivit pentru toamna



Sunt o mare adepta a unghiilor colorate, imi fac manichiura de cel putin doua ori pe saptamana si din pacate uneori sotul meu spune ca imi pierd timpul cu toata treaba asta :).
Pentru ca imi place sa imi adaptez culorile ojelor dupa sezon, am ales si pentru toamna aceasta doua culori care ma inspira, de la OPI, pe care inca nu le am dar cred ca o sa mi le cumpar foarte curand.
Este vorba despre "You don't know Jaques" si "I am not really a waitress". Prima, un maro deschis lucios merge perfect cu orice culoare de haina si denota calm si liniste. Cea de-a doua, un rosu deschis aprins perfect trecea spre atmosfera sarbatorilor de iarna, preferatele mele, cand pot sa ma imbrac cu haine mai stralucitoare, mai "de ocazie". Exact asa mi se pare si aceasta culoare " de ocazie".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu