duminică, 24 februarie 2013

Toata lumea creste mare :)

Intamplator am dat pentru un articol care prezenta piesele finaliste anul aceasta la Eurovision, sau cele din semifinala nationala, oricum nu are importanta, eu doream sa va povestesc despre o surpriza simpatica legata de una dintre melodii.
Il mai tineti minte pe baietelul acela simpatic care canta melodia "Dana, colega mea"? Cu siguranta intrega mea generatie il stie :)



Pustiul acesta, Florin Ristei, este acum un tinerel chipes, cu o voce buna, plin de energie si are una dintre cele mai bune piese dintre cele propuse pentru Eurovision, FreeStay - Criminal Mind. Daca ar fi sa acord un vot, catre el ar merge. Mi se pare genul de melodie care merge bine la Radio Guerrilla, as asculta-o cu placere dimineata.
L-am cautat si pe youtube si am dat peste o inregistrare veche cu el in care interpreteaza "Always" a lui Bon Jovi la o emisiune de pe PrimaTv. Si era si tare haios, asa pustan :).



Mai jos el atunci (prin 2000) si acum si piesa cantata pentru Eurovision.





Si da... nu stiu clar care este motivul pentru care sunt interesata de Eurovision, stiu ca e mai "old-school", dar in fiecare an traiesc cu emotie concursul. Anul asta sigur este de vazut, fiind organizat de suedezi.

2 comentarii:

  1. Eu nu-l tineam minte pe acest baiat dar piesa lui mi-a placut f mult. Din prima semifinala asta as alege pt Suedia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, piesa are multa energie, plus ca si interpretul e simpatic. Din cate am mai citit pe net, totusi Luminita Anghel este favorita desi piesa ei nu m-a prea impresionat. Dar fiind vorba de cardasia TVR nu m-ar mira sa plece ea ca reprezentanta a Romaniei.

      Ștergere