miercuri, 27 februarie 2013

Ubernuts - branding perfect

Zilele trecute am primit de la o buna prietena niste produse nou lansate de compania la care lucreaza (Pangram - Pastele Monte Banato), din categoria snackurilor naturale, daca le pot numi asa.
Inainte sa primesc produsele am vazut logoul acestor produse pe cartea ei de vizita, iar designul mi-a atras instant atentia.
La plecare mi-a dat si cateva pungulite cu popcorn, stafide si migdale ale caror ambalaje sunt radical diferite de cele ale produselor competitoare.
Imediat am intrebat-o cu ce agentia s-a creat conceptul si cu incantare am aflat ce e vorba de Brandient (putem sa jur ca ei sunt). Au ales bine, le-a iesit bine. Pentru cine nu stie ce este Brandient - este agentia Anetei Bogdan, dupa parerea mea cea mai productiva minte din marketingul romanesc, cea care a gandit conceptul anilor '90 de la Connex, cel cu "Viitorul suna bine".
E foarte probabil ca atunci cand va ganditi la o marca romaneasca de succes, de dupa '89, sa fie ceva gandit de ea si echipa ei (Domo, rebranding CEC, QFort, Emag etc). Va puteti delecta cu studii de caz aici.

Ma jos cateva poze preluate de pe siteul Brandient iar ultima poza este facuta de mine cu produsele primite.









Din cate am inteles produsele se gasesc deocamdata la Cora.

2 comentarii:

  1. compania se numeste Pangram, iar pe doamna care a realizat brandingul Aneta Bogdan.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de sesizare, am corectat. Prima greseala fusese din viteza, pe a doua am facut-o din cauza unor neuroni incurcati :).

    RăspundețiȘtergere