luni, 22 iulie 2013

Special pentru iubitorii de bere

Fac ce fac cei de la Mega Image si reusesc din nou sa ma surprinda foarte placut.
Azi am fost sa-mi iau mancare de pranz la Mega Image-ul din 13 Septembrie unde am dat peste cateva rafturi cu pahare pentru bere, din acelea individualizate dupa felul berii pe care-l servesc.
Niste minunatii, nu altceva, pe care pana acum le-am vazut doar prin stabilimente cu oarecare pretentii si care mi-au starnit tot timpul intrebarea de unde as putea sa le cumpar si eu (de fapt de unde as putea sa fac rost de ele, sesizati nuanta).
E drept, numai ieftine nu sunt, insa pentru un iubitor de bere un Duvel are o alta prestanta servit dintr-un pahar personalizat, mai ingust la varf...

Fiind in plin sezon de baut bere :), va recomand ca de exemplu cand mergeti la cineva in vizita (si vreti sa-i faceti o mica bucurie) cumparatii doua beri de import, impreuna cu doua pahare personalizate. Pe mine tare m-ar incanta, sa vad acum pe cine sa chem in vizita :))).

Un comentariu: