duminică, 14 august 2016

Timpul de asteptare scurt la call center inseamna ca iti pasa de clienti

Mie cam la asta mi se pare ca se rezuma un timp de asteptare scurt la call center, la faptul ca iti pasa de clienti. Iar cand faci eforturi ca timpul de asteptare sa scada si mai mult, treci in zona companiilor care merita apreciate.
Batalia pe piata e grea, nu mai e de ajuns sa ti se ofere cel mai bun pret, vrei un serviciu bun de la A la Z. De aceea apreciez cu adevarat ceea ce au facut cei de la Flanco prin serviciul #suportclientinonstop. Pe langa ca poti suna la ei oricand 7 din 7, 24 din 24 mai vor si sa-si impuna un timp de asteptare de maxim 40 de secunde. Au apelat la blogosfera sa faca acest lucru cunoscut si sa testeze daca au reusit ce si-au propus.
Am intrat si eu in jocul lor si nu pot sa spun decat bravo si mult succes in continuare #flanco !
Va invit sa vedeti mai jos cat de mult am avut de asteptat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu